Més de 40 obres d'artistes de reconegut prestigi es mostren a la galeria d'art Joan Gaspar a plaça Doctor Letamendi, 1 de Barcelona en l'exposició 'Art a consciència. Artistes per a per a la recerca contra l'Alzheimer'.
Coincidint amb la celebració, el proper 21 de setembre, del Dia Mundial de l'Alzheimer, la Fundació Pasqual Maragall i l'Arxiu Humberto Rivas organitzen conjuntament aquesta exposició, amb l'objectiu de recaptar fons en favor de la lluita contra l'Alzheimer i de la recerca científica de les malalties neurodegeneratives.
Entre els quaranta autors i ha noms de primera fila com ara Josep Guinovart, Mariscal, Tàpies, Robert Llimós o Carles Pazos. La peça de Josep Guinovart és una litografia de l'any 2006 a una tinta il·luminada a mà en quatre colors i collage.
La recaptació que s'obtingui de la venda d'aquestes obres es destinarà íntegrament al projecte científic que impulsa la Fundació Pasqual Maragall.
L'exposició romandrà oberta fins el 9 d'octubre.
